UA | RU

Гарантія та повернення товару

Секс шоп Перчинка надає гарантію на відсутність в товарі заводських дефектів абсолютно на всю продукцію в магазині.
Також, в нашому асортименті присутні товари з довгостроковою гарантією на 1 рік або більше.
Далі про все детально.

Обмін товару з виробничим браком або дефектом

При отриманні товару обов'язково ознайомтеся з його цілісністю і працездатністю. Це не обов'язково робити прямо біля кур'єра або співробітника пошти. Сміливо забирайте посилку і перевіряйте її в комфортній атмосфері. Головне - проведіть перевірку в день отримання товару, а в разі виявлення дефекту повідомте про це нам протягом 24 годин з моменту його отримання.

Правила обміну товару з виробничим браком або дефектом

Якщо в ході перевірки, Ви виявили, що придбаний товар має виробничий брак або дефект, не варто переживати!
Ми замінимо бракований товар на новий, при цьому ми покриваємо витрати за пересилку в обидві сторони.

Потрібно повертати чистий товар, який не був у використанні, в його оригінальній фірмовій упаковці, в тій же комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція, тощо).

Після отримання товару ми проводимо його діагностику задіюючи відеозйомку починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром.

При підтвердженні виробничого браку

Ми відправляємо Вам на заміну новий товар. На практиці це займає 1-2 дні з моменту його отримання. Але формально, ми залишаємо за собою право провести заміну не пізніше 14-ти днів від дати отримання товару.

Витрати за послуги транспортної компанії по обміну товару в обидві сторони ми беремо на себе.

Якщо виробничий брак не підтверджується

Ми повідомляємо про це Вам, а при необхідності відправляємо відео діагностики з доказами. У цьому випадку витрати за пересилку товару лягають на покупця. Товар буде відправлений Вам назад по вартості його доставки.

Як заявити про несправність виробу

Перш за все, рекомендуємо прочитати найпопулярніші причини чому секс іграшка не працює, в більшості випадків проблема криється саме в них. Якщо після виконання цих дій іграшка не запрацювала, заявіть нам про несправність.

Для цього просто зателефонуйте нам в робочий час за телефонами вказаними внизу сторінки або зробіть це онлайн за допомогою форми нижче:

Заява про несправність

Ми подбаємо про все інше!

Обмін товару належної якості

Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:

Товари з довгостроковою гарантією

У нашому магазині ви знайдете велику кількість товарів з довгостроковою гарантією від Перчинки. Про наявність такої гарантії, а також її терміни вас поінформує напис в описі товару, який знаходиться в інформаційному блоці біля ціни. Приклад:

Що таке довгострокова "гарантія від Перчинки"

Гарантія від Перчинки - це відмінна перевага і зручний сервіс, котрий прийшовся до вподоби багатьом нашим клієнтам. Все доволі просто:

У разі настання гарантійного випадку на виріб у якого є гарантія від виробника, заміну на новий товар буде здійснювати Перчинка, безпосередньо. Це означає, що ми оперативно замінимо вам товар на новий, прямо з нашого складу. А з процедурою обміну неробочого товару виробникові будемо розбиратися вже самі, тим самим позбавляючи Вас потреби в тривалому очікуванні.

Правила заміни товару з тривалою гарантією

  1. При настанні гарантійного випадку необхідно заявити нам про факт несправності. Постарайтеся повідомити нам максимум наступної інформації:
    • Номер замовлення або ТТН за яким даний товар був відправлений;
    • ПІБ і мобільний номер телефону одержувача посилки;
    • Серійний номер товару (якщо такий присутній).

    Форма заяви на обмін товару по гарантії, а також наші контакти для консультації або усної подачі заяви, ви знайдете внизу цієї сторінки.

  2. Ми фіксуємо проблему і повідомляємо Вам дані для повернення неробочої іграшки до нас.
  3. Товар необхідно повертати чистим, в його оригінальній фірмовій упаковці, в такій самій комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція, тощо).
  4. Витрати за пересилання товару на гарантійний обмін в обидві сторони оплачує покупець.

Після отримання товару ми проводимо його діагностику задіюючи відеозйомку починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром. Це необхідна процедура для подальшої рекламації несправного товару виробникові.

Після відеофіксації несправності товару, ми відправляємо Вам новий товар на заміну. На практиці це займає 1-2 дні від моменту отримання нами посилки. Але формально, ми залишаємо за собою право провести заміну не пізніше 14-ти днів від дати отримання товару.

Якщо виріб більше недоступний, або ж знятий з виробництва, ми запропонуємо Вам аналогічні варіанти з того ж цінового сегмента, з максимально схожими технічними характеристиками.

Причини по яким може бути відмовлено в заміні товару по гарантії

  1. Товари з механічними або навмисними ушкодженнями гарантії і поверненню не підлягають. Гарантія поширюється тільки на несправності, які виникли при правильній експлуатації виробу, передбаченої заводом виробником.
  2. В обміні товару може бути відмовлено якщо діагностика не підтвердила заявлену несправність. В цьому випадку ми надаємо відео з доказами перевірки.
  3. Товар повинен бути в своїй оригінальній фірмовій упаковці і комплектації. В іншому випадку в заміні товару по гарантії може бути відмовлено.

Зверніть увагу, що виріб котрий відправляється на діагностику і заміну має бути чистим.

Як подати заявку на обмін по гарантії

Заяви про гарантійні випадки приймаються 24/7 за допомогою спеціальної форми розміщеної нижче. А якщо у Вас є питання, прохання чи бажання отримати консультацію, будь ласка, не соромтеся дзвонити нам в робочий час за контактними телефонами вказаними внизу сторінки.

Ми на вашому боці і завжди раді допомогти!

Подати заявку на гарантійний обмін товару

Заява про гарантійний випадок

Контактна інформація замовника

Ім'я
Прізвище
E-mail
На пошту прийде підтвердження про прийом заяви
Моб. телефон
Номер телефону на який було оформлено замовлення

Інформація про товар

Назва товару
Номер замовлення або ТТН
Якщо у вас зберігся номер замовлення або ТТН доставки, напишіть їх - будемо вдячні :)
Суть несправності

Контактна інформація

ПІБ
E-mail
Моб. телефон

Інформація про компанію

Назва компанії
Форма співпраці, що цікавить
Інтернет-магазин
Посилання на джерела продажу
Місце ведення діяльності
Об'єм закупівель

Замовлення No {{ order_id }}
корекція даних для доставки

 

Зрозуміло! Зафіксували Ваше звернення під номером: {{ report_id }}

Щоб виправити ситуацію, будь ласка, зайдіть у ваш e-mail та напишіть нам на [email protected]
В темі листа вкажіть номер звернення: {{ report_id }}
І текст листа: "Прошу активувати мій обліковий запис"